Een nieuw NLR of een nieuwe NLR merknaam?

In de 90+ jaren dat we een wereldwijde lucht- en ruimtevaartspeler zijn, hebben we ons altijd aangepast aan de veranderingen in de wereld waarin we leven. Vaak hebben we zelfs actief bijgedragen aan deze veranderingen. Iets wat je zou verwachten van een organisatie die zich bezighoudt met innovaties. We veranderden ook veel in de manier waarop wij opereren. Nu voelen we de behoefte om dit uit te drukken in de manier waarop we onszelf presenteren. Zoals u misschien al gemerkt hebt hebben we net ons logo en naam aangepast: vanaf nu zijn we het 'Nederlands Lucht- en Ruimtevaartcentrum'. En er komt meer aan. In de komende maanden zult u steeds meer uitingen van veranderingen in onze huisstijl tegenkomen, die benadrukken dat wij een innovatieve, praktische en betrokken organisatie zijn. Wij hopen en vertrouwen erop dat u ze zult appreciëren.

NLR Nieuws

Start ontwerp voor SMall Innovative Launcher voor Europa (SMILE)

Lanceermogelijkheid creëren voor kleine satellieten in Europa Het aanbod van kleine satellieten groeit In de toekomst worden er meer kleine satellieten gebouwd. Producenten van kleine satellieten liften nu vaak mee met geplande lancering van vaak grote dure satellieten. Hierdoor is … Continue reading

Nieuwe website TO2 Federatie live

De TO2-federatie en haar leden zijn vanaf nu ook gezamenlijk online te vinden via www.to2-federatie.nl. De organisaties voor toegepast onderzoek werken al sinds 2010 samen in de TO2-federatie (Deltares, ECN, Marin, NLR, TNO en WUR/DLO). Inhoudelijk bundelen zij hun krachten … Continue reading

Recreatieve drone-gebruikers in toekomst geïnformeerd via app

NLR en Stichting PocketFMS zijn in gesprek met het ministerie van Infrastructuur en Milieu over het ontwikkelen van een applicatie die gaat aangeven waar men met een drone mag vliegen en die de gebruiker waarschuwt bij tijdelijke luchtruimrestricties (zoals bij … Continue reading

Meer nieuws →

Recent verschenen documenten

Exploitation of ACTUATION2015 Pre-Standardisation Activities on Power-By-Wire
Model Order Reduction in the L2-Gap Metric
A Flight Dynamics Model for a Small-Scale Flybarless Helicopter
Assessment of Noise Level Variations of Aircraft Flyovers Using Acoustic Arrays
Helicopter corrosion maintenance prediction using environmental sensors